inga salta historier i väggarna

.....

Vilka bloggläsare man har va. Tog mindre än en timme från mitt förra inlägg innan jag fått svaret på min fråga. Tydligen är bloggen jag frågade efter borttagen. Mycket synd eftersom jag hade tänkt att tipsa er om den. Men tack Mathilda för att du var så snabb på att svara. 
Dagen idag då. Mötte upp en ny bekantskap som sagt, Elin som varit au pair i London sedan i höstas. Supertrevlig tjej! Vi satt på taket till Starbucks i Camden och fikade i några timmar innan vi sa hejdå och åkte hem för att jobba. Sen har jag jobbat som vanligt. Var ensam med H när de två äldsta hade träning, lekte med play-doh, duplo, sjöng "Old Mac Donald had a farm.." 1000 gånger och åt middag. Nu hänger jag på mitt rum, kollar på en dålig film och ska snart gå och lägga mig. Tänkte testa på det här med att vara i sängen innan klockan 22 igen eftersom jag faktiskt vaknade upp och kände mig utvilad sist det hände. Ska ju dessutom jobba extra mycket imorgon så tänker att jag kan behöva lite sömn. 
 
Satt och tittade på lite bilder nyss och hittade den här. Vad jag älskar min fotovägg där hemma. Snodde den fenomenala idéen om väggen från Mathilda förra sommaren och jag älskar att ligga i sängen och titta på alla bilder. Eller älskade. Det är lite svårt att göra det för tillfället. Men mellan den 2-17 augusti kommer jag befinna mig i Sverige och DÅ ska jag ligga många timmar och stirra upp i det där snetaket minsann. Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna gå och lägga min innan klockan blir tio. Vi hörs imorgon käraste ni!

 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback