jag svarar på ett språk jag inte kan

.....

Hello! Sitter och kollar OITNB och äter clotted creamglass. Har babysit ikväll, min värdmamma har jobbat idag också så har haft hand om alla tre barnen ensam hela eftermiddagen. Stressigt som tusan men det löste sig tillslut. Min värdmamma var i alla fall grymt imponerad och supernöjd när hon kom hem och alla tre redan hade ätit och satt i pyjamaser och tittade på tv. 

När jag var ledig idag åkte jag in till stan. En snabb vända på Primark, Tiger och en cupcake från Hummingbird Bakery innan jag åkte hem igen. 


Imorgon är det redan torsdag igen och jag ska träffa en ny au pair, från Holland! Ska bli spännande, kan ju briljera lite med min holländska... eller kanske inte. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback