och dom brandgula stolarna man staplar på varandra

.....

Hallå hallå! Måndag igen och ny vecka. Har varit inne i stan idag, skulle köpa ett par skor till midsommar men köpte två par andra skor istället. Lyckat! Men köpte i alla fall ett "diadem" med blommor som jag ska ha i helgen. På fredag är det ju midsommar "på riktigt" och på lördagen är det stora midsommarfirandet i Hyde Park. Hittills har över 3000 personer anmält sig till eventet på facebook. Så det lär vara packat med folk! Ser i alla fall väldigt mycket fram emot detta! 
 
En sak till hörrni, Orange is the New Black. Fy fan vad bra det är. Alltså helt klart en utav de bästa tv-serierna någonsin! Såg första säsongen i förra veckan och är så himla sugen på att dyka in i nästa på en gång. Men har bestämt med mig själv att jag måste se klart Breaking Bad först. Så ska ta ett avsnitt av det nu och sen ska jag sova. 
 
 

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Har också börjat kika på den serien, riktigt bra! :)

2014-06-17 » 10:49:12
URL: http://goforfit.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback