att sånt kan kallas ensamhet

.....

Jag tycker jättemycket om min värdmamma men jag måste erkänna att det är ganska skönt att ha hela huset för sig själv ändå. Så istället för att vara ute och upptäcka London spenderar jag den här dagen hemma i Hampstead. Egentligen skulle jag följt med E och lämnat pojkarna i skolan imorse, så jag stressade på som tusan med att hinna färdigt med allt mitt jobb innan dess. Precis när vi skulle gå kom E dock på att det ju är enklare om han tar pojkarna själv så att jag kan få jobba klart.. NÄHÄ? Haha, så de åkte iväg till skolan och där stod jag med en halvtimme kvar att jobba. Tog hand om lite tvätt och la fram pyjamasar till kvällen och kläder som pojkarna ska ha imorgon. Sen gjorde jag i ordning min vanliga skål med yogurt (som jag inte ens tyckte om innan jag kom hit), blåbär, banan och granola. Gick tillbaka till mitt rum och åt frukost i sängen samtidigt som jag lyssnade på lite poddar. Mysig morgon! 
När jag tillslut tröttnat på att bara ligga i sängen gick jag ut för att göra ett nytt försök att öppna bankkonto. Gick till LLoyds och pratade med en mycket trevlig och glad kvinna. Det fanns inga lediga tider idag men har bokat in en möte tills imorgon. Enligt henne var det enda jag behövde ta med mig mitt pass... så nu håller jag alla tummar jag har (2) för att det ska lösa sig. Annars vet jag på riktigt inte vad jag ska göra? 
 
Kom nyss hem igen och sitter nu och försöker välja vad jag ska titta på på Netflix innan det är dags att hämta H från hans playdate klockan 15. Breaking Bad? House of Cards? Derek? Många tuffa beslut man måste ta här i livet.
 
Idag var det såhär grått och härligt utanför fönstret när jag vaknade. 
 
Min vän Anna fyller 21 idag förresten! Jag firar genom att lägga upp den här helnyktra busselfien. Grattis älskade du! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback