bara massor utav sport

.....

Åkte iväg strax innan nio imorse tillsammans med E, T och O. Tog kanske 20 minuter till hockeyplanen, körde förbi gatan med Londons (och världens) dyraste hus. E berättade att nästan alla står tomma och är ute till salu men att ingen vill/kan köpa dem. De var verkligen enorma! Väl framme på hockeyklubben gick pojkarna till respektive grupp och E följde med T eftersom han hjälper till att träna dem. Jag stod på balkongen ut mot planen och tittade på. Hockey här är ju inte dirket likt ishockey på något sätt. Planen är lika stor som en fotbollsplan och av konstgräs. Klubban är jätteliten och bollen stenhård. Men det såg ganska kul ut, fast svårt. Efter träningen fick jag en kopp te av E (han tyckte väl synd om mig som stått ute i kylan i 1,5 timme) och han och pojkarna gick och spelade lite fotboll. När jag druckit upp mitt te följde jag efter och var med ett tag, det var faktiskt jättekul! I bilen hem ville pojkarna att pappan skulle ställa frågor som de skulle svara på, om fotboll, bilar och historia. Tror jag börjar förstå var deras kunskap kommer från. 
 
 
Just nu sitter jag på mitt rum och äter av min gigantiska påse Polly jag köpte på flygplatsen. Familjen har lunchgäster och de har med sig sina barn, just nu är det alltså sex pojkar under 8 år i det här huset. Så jag håller mig gärna lite för mig själv. I eftermiddag ska de till skolan på "easter egg hunt", förstår inte varför eftersom det är nästan en månad kvar till påsk? Men men, jag tänkte i alla fall titta på en film och sen ta en promenad genom Hampstead. Det är soligt idag, men ganska kallt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback