de älskar gärna det de ser

.....

Packningen har inte gått så mycket framåt. Men har i alla fall fått ihop en hygglig packlista, får packa ordentligt på måndag! Efter att vi varit hos mormor och fikat idag var jag hos Hanna och fick min present som inte hade hunnit komma. Lägger ut den tillsammans med de övriga i ett senare inlägg, men den var grym!

Ikväll har jag ätit tacos för sista gången i Sverige, mucho gott! Just nu har jag precis slagit mig ner i sängen för en mysig Harry Potter-kväll. Var så sjukt längesedan jag såg DH så kände att det var dags. Har mango och choklad också, underbart! 


Imorgon åker jag, Hanna och Emelie till Jossan i Göteborg. Vi ska gå på Rock of Ages bland annat, ska bli superkul! (Men har såklart inte packat till det heller.. suck) 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback