hon gör honung av salt

.....

Jobbat klart mitt första pass för dagen. Gjorde pojkarnas lunch boxes själv för första gången och det gick ju bra! Idag är det sport relief så alla tre pojkar hade fotbollskläder på sig när de gick till skolan istället för sina vanliga skoluniformer. Sött! Efter att de gått till skolan med L har jag städat, diskat och tagit hand om lite tvätt. Nu äter jag frukost och tittar på Breaking Bad. Tänkte ge mig in till stan lite sen, behöver verkligen besöka Primark och shoppa lite. 

Färskpressad apelsinjuice och yougurt med granola, hallon, blåbär och honung. 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Jag funderar på att åka som au pair i höst. Men vet inte hur jag ska ta mig tillväga... Hur tycker du att de va att åka med STS? Rekommenderar du de? Varför /varför inte :) finns de andra sätt att åka som au pair på?

Svar: Hej! Har svarat på alla dina frågor här: http://storyofaheart.se/category/au-pair-fragor-och-svar.html
Linnéa Carlsson

2014-03-25 » 15:48:07



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback