ligga kvar och sova bort varenda dag

.....

Nu har Linnéa åkt hem till Motala igen och lämnat mig alldeles ensam. Men vi har haft en grymt bra helg måste jag säga! Efter att jag släppt av Linnéa på resecentrum åkte jag till Ica maxi och handlade, för lite senare kommer Emelie hem till mig eftersom det är dags för Oscarsgalan inatt! Har köpt massvis av frukt, godis, glass, kakor och popcorn för att vi ska hålla oss vakna. Har dessutom två räkmackor och en flaska mousserande vin så oss går det ingen nöd på. Hade tänkt att försöka sova bort resten av den här dagen innan det är dags men det brukar ju aldrig funka så får väl se. Ska i alla fall vila och titta på Stjärnor hos Babben från i fredags, Anders och Claes var ju med och då kan det väl inte vara annat än underbart? 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback