när en stannfågel ger sig av

.....

Halloj! 
Hade en riktigt bra helg i Göteborg med mina fina tjejer! Rock of Ages var grym, riktigt coolt faktiskt! Efter att den var slut gick vi och åt pommes på McDonalds innan vi tog vagnen hem till Majorna igen. Gillar verkligen Jossans lägenhet, så mysig! Igår sov vi ganska länge och när vi väl kom upp hade Jossan hunnit skicka in ett skolarbete och varit och handlat frukost. Vilka trevliga gäster vi var, haha. Åkte in till stan och shoppade loss innan vi tog bussen hem. Köpte bland annat en regnjacka som ska med till England, kan ju behövas! 
 
När var hemma i Habo igår var klockan strax efter 20. Jag spenderade sedan kvällen med att baka kakor till mina kollegor. Så idag när jag vaknat tog jag min lilla kakburk och åkte till Äventyret med den. Att säga hejdå till barnen var det absolut jobbigaste hittills, inte för att jag tycker om dem mer än mina fantastiska vänner, utan för att när jag kommer tillbaka om ett år har de helt säkert glömt bort mig, jobbigt! Kramade om mina fina kollegor också, kan inte tänka mig en enda arbetsplats med ett bättre gäng människor, kommer helt klart sakna dem allihop! Är så lycklig att jag fått ha världens bästa arbetsplats i nästan 1,5 år. Tack!
 



Har äntligen börjat packa också. Inlägg kommer!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback