det var du och dina vänner

.....

Hej igen min blogg! Jag har haft en alldeles underbar helg med Gabbi och Anna på besök. Mötte som sagt upp dem på Victoria i lördags eftermiddag. Blev så glad av att få kramas lite med världens bästa tjejer igen! Efter att vi lyckats lokalisera vandrarhemmet där de skulle bo och lämnat väskorna på rummet gick vi ut för att upptäcka London. Hann med en hel del sightseeing samt ett besök på Nandos innan vi började göra oss i ordning för utgång. Spenderade sedan kvället på Press med Hanna, Rebecka och några av deras kompisar. 
I söndags tog vi en shoppingdag på Oxford Street. Hann med tre butiker på sex timmar innan vi trötta begav oss hem till mig och åt pizza och kollade på film. Fortsatte istället med shoppingen i måndags då vi också åt ytterligare en gång på Nandos innan vi åkte tillbaka till vandrarhemmet och Anna och Gabriella började den stora utmaningen att få ner alla sina nya kläder i sina resväskor. 
Idag har vi varit i Camden och Camden Market. Åt god mat som alltid och tittade runt på allt fint och ofint som går att köpa. Sen åkte vi till vandrarhemmet och hämtade ut väskorna innan det var dags för mina vänner att lämna London. En grym helg som gick alldeles för fort!
När jag sagt hejdå och vinkat vid tågstationen åkte jag hem till Hampstead igen och tog hand om lite tvätt. Satt sedan och hade tråkigt i 10 minuter innan jag tröttnade och bestämde mig för att gå ner till Finchley Road och gå på bio. Såg The Other Women, vilket var en helt okej film ändå. Kom hem och åt lite knäckebröd som Anna och Gabriella haft med sig. Så. Himla. Gott! 
 
Det var de senaste dagarna, försökte hålla det kortfattat. Nu ska jag ta och sova, imorgon ska jag äta köttbullar på IKEA med Amanda. Det ser jag fram emot! Men först: Bildbomd!
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag vill vara där med er!! <3

Svar: Kom hiiiiit! <3
Linnéa Carlsson

2014-05-28 » 12:09:21



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback