efter frågor och svar

.....

Hello! Vilken lovely lovely dag vi har haft idag. Sol och underbart varmt. När jag sprungit färdigt la jag mig på uteplatsen och njöt av de få minuter som solen skiner där. Åt yogurt med blåbär och granola till lunch och gick sedan upp och duschade läänge innan jag började jobba igen. Har haft det ganska lugnt i eftermiddag vilket var väldigt skönt! Mina värdföräldrar är ute och äter middag ikväll så jag har lagt alla barnen själv och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ta mig för en sådan här kväll. 


Eftersom jag inte har mycket mer roligt att skriva här i alla fall så tänkte jag fylla i en sån här skojsig lista som jag snodde från Hannas blogg. Enjoy! 

Hur mår du? 
Jag mår bra! Var lite deppig i början av veckan men just nu känner jag mig väldigt glad och nöjd med livet! 

När vaknade du i dag?
Enligt Sleep Cycle vaknade jag klockan fem första gången. Men den väckte mig vid 6:33 igen och sen snoozade jag till 7:20!

Hur gammal är du om fem år?
Då är mer än jag halvvägs till 50!

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Hela min värdfamilj tror jag. Eller har väl inte umgåtts så mycket med föräldrarna men barnen i alla fall!

Vilken är den senaste filmen du sett?
Det var längesen jag såg någon film så jag vet inte riktigt.

Hur löd det senaste sms:et du fick?
Det senaste jag fick var en video från Emelie.

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms!

Vad var det senaste du retweetade?




När såg du senast din mamma?
I måndags när vi sa hejdå utanför tunnelbanan! 

Vilken är din favoritlåt just nu?
Lyssnar på väldigt mycket Gessle för tillfället. Speciellt Mazarin demosarna tycker jag om!

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Man kan ju hoppas att jag kommit fram till vad jag ska göra med mitt liv och utbildat mig. 

Vad skrämde dig om natten som barn?
Allt? Vet att jag kunde vakna och vara livrädd utan att komma ihåg vad det var jag var rädd för. 

Vad fick dig att skratta senast?
Våran Podcast!

Hur många landskap har du bott i?
Ett i Sverige och ett i England.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota!

Vilken är din favoritglass?
Oddonos var jäkligt gott i tisdags! Annars är Magnum Strawberry White galet god!

Vad dricker du till frukost?
Apelsinjuice som E pressar på morgonen, supergott!

Kan du spela poker?


Tycker du om att mysa?
Hur kan man inte?!

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp! Ett av mina värdbarn!

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite Spanska och snart även Nederlänska

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, hoppas att jag slipper!

Äger du dyrbara smycken?
Inte direkt va?

Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Allt för Sverige!

Vad har du för ringsignal?
Introt från Sherlock på brittiska och Utkast till ett brev på svenska.

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min röda tröja som hänger på torkställningen brevid mig.

Flirtar du mycket?
Nej jag kan inte flirta!

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Aldrig

Vilken var den senaste boken du läste?
Sträckläste Min mormor hälsar och säger förlåt kvällen innan jag flyttade hit.

Föredrar du havet eller en bassäng?
Båda!

Läser du dagstidningen?
Nej.

Dansar du i bilen?
Nja, men jag sjunger. Ganska högt.

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lyssnade på Rix FM för några dagar sedan för att uppdatera mig lite om vad som händer i Sverige.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Skrev en lista på vad jag skulle be mamma ta med hit

När var du i kyrkan senast?
St Pauls i söndags!

Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Per. Världens absolut helt klart bästa lärare!

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Vet inte, men har förmodligen bott på de flesta campingplatser som finns i Danmark.

Vilken är din favoritmånad? 
Juli eller December!

Vad ska du göra nu? 
Gå ner och hänga upp en maskin tvätt som jag precis kom på att jag glömt. Sen ska jag nog kolla Les Mis!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback