födelsedagsfiranden

.....

Goder afton. Har nyss kommit hem efter en fika på Starbucks med Jessica och Moa, mycket mysigt att bara sitta och prata lite på kvällen. Åkte in till Picadilly tidigare idag. Köpte en födelsedagspresent till min mamma som jag tittat ut i en butik i närheten. Spenderade lite tid med att sitta på Costa och dricka latte innan jag tillslut åkte hem igen. Kom hem till ett städat rum och nybäddad säng, verkligen galet lyxigt. Slappade tills jag började jobba, då var det dags att ta tag i det enorma berget med tvätt som låg och väntade på mig. Alltid lika roligt! Förberedde lite inför matlagningen men L lagade maten och jag satt och målade lite med H. Åt sedan samtidigt som barnen eftersom jag skulle iväg efter att jag slutat. 

Nu ska jag ta och sova. Imorgon är det ju som sagt födelsedag igen och jag har laddat upp med min present till min värdmamma, sen har jag köpt klart med födelsedagspresenter på ett tag. Efter jag har jobbat imorgonbitti ska jag träffa Hanna och äta lunch på Nandos. Ska bli GÖTT. Under kvällen kommer som sagt min mamma hit, det ser jag fram emot! Ha det fint!

 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback