göms i deras gröt

.....

Godmorgon godmorgon! Har precis avnjutit (usch verkligen inte, idag misslyckades jag helt) en skål med min specialare till gröt. Det var någon som frågade om recept men jag är inte så mycket för sånt. Hivar i lite havregryn i en skål, dubbelt så mycket vatten plus lite salt. Sen mikrar jag det tills det kokat lite och börjar se ut som gröt. Sen i med lite (massa) kakao och typ en matsked kokosolja. Så, hem och testa nu. Det är inte så gott som det ser ut. (Eftersom det ser ut som chokladbollssmet men smakar gröt).
 
Nu knackade precis städerskan på min dörr så jag ska ta och låta de städa ifred. Hoppar nog på en buss in mot stan tror jag. Vi hörs senare! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback