här träffas man på nån godkänd sushibar

.....

Hallihallå! Uppdateringen om helgen kommer imorgon, har varit stressad hela dagen idag och har inte hunnit blogga. Efter att jag jobbat färdigt imorse åt jag frukost, duschade och åkte sen till Golders Green där jag mötte Jessica. Vi tog sen bussen till shoppingcentret Brent Cross. Hade aldrig varit där innan och det är alltid kul att se något nytt. Vi gick runt ett tag  och åt sushi till lunch innan vi åkte tillbaka för att börja jobba. Hade en stressig eftermiddag och var sjukt trött när jag slutade. Mötte i alla fall Hanna här i Hampstead och vi gick till Oddonos och åt glass. Grymt god glass och skönt att sitta där och snicksnacka lite. Gick sedan hem och nu ska jag ta och sova. Planerar att ha en stanna-hemma-dag imorgon och ligga i min säng och titta på film. Ser galet mycket fram emot det måste jag säga. Vi hörs imorgon! Puss och kram! 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback