jag vilar under himmelen

.....

För att vara dagen efter en utekväll vaknade jag alldeles för tidigt idag. Gick i alla fall upp strax efter nio, duschade och åt frukost. Sen kom T och knackade på min dörr och undrade om jag ville spela spel med honom, så då gjorde vi det ett tag. O och H kom också och var med, ganska roligt faktiskt! L kom upp och sa att jag inte behövde babysitta under eftermiddagen som det var tänkt eftersom de skulle få gäster och att de tänkte beställa pizza till lunch - Lycka! Så strax innan klockan två kom min värdpappa upp till mig med en pizzakartong, sen bäddade jag ner mig i sängen igen med iPaden och kollade på lite kvalitétsunderhållning (Ullared). Så sjukt gott med pizza när man är lite slö efter en utekväll, trots att det inte var en Dilan från 95:an (kebabpizza med pommes Mmm MMmm MMMMmm) (eller nu blir jag osäker.. är det Turin den heter?) (Dilan är kanske kebabpizzan med isbergssallad?) (Kan någon där hemma kolla detta??) (Tack).

 
När jag tillslut tröttnat på att ligga inne tog jag med mig min röda IKEA-filt och gick och la mig i Heath lite. Lyssnade på Våran Podcast, åt ananas och hade det gött i solen. Kom hem för ett tag sedan och har bara hunnit blogga. Ska gå ner och kolla vad jag ska äta idag, är fortfarande ganska mätt efter pizzan men lite yougurt är väl aldrig fel. Imorgon ska jag göra ett nytt försök att träffa Amanda som också är au pair i London, det ska bli kul. Annars ska jag bara njuta av att det är en ledig dag! Vi hörs!
 
Syns det att jag har ett MVG i foto i bakfickan eller? (Svar: Absolut inte)

Kommentarer
Postat av: Maya

hur är festlivet i London? Och killarna haha? :)

2014-05-05 » 09:16:52
Postat av: Emelie

Kan meddela att pizzan heter Turin ;)

Svar: TACK!
Linnéa Carlsson

2014-05-05 » 09:28:29



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback