och trängs och trängs

.....

Hallo. Tänkte jag skulle berätta lite om min helg. Igår begav jag mig först in till stan för att jag skulle köpa strumpbyxor. Åkte såklart till Primark vid Tottenham Court Road och trängdes lite bland allt folk. Gick sen en liten bit längs Oxford Street men fick lite smått panik på allt folk. Tänkte att eftersom det var så fint väder så kunde jag gå ner till South Bank och ta lite bilder. Gjorde så också men upptäckte när jag kom dit att det där var om möjligt ännu mer folk, där pågick nämnligen någon slags spansk festival.Så jag tröttnade och åkte hem istället. 
På kvällen var det dags för utgång! Invigde min nya locktång och mötte upp Hanna och Rebecka vid Picadilly Cirkus. Träffade även en svensk kompis till Hanna och hennes vän som precis flyttat hit till London. Gjorde ett kort stopp på en klubb precis vid Picadilly innan vi gick till Libertine. Där spenderade vi sen stora delar av kvällen/natten med att dansa på soffor och dricka drinkar. Förutom att det var packat med folk så var det helt lovely! Lite bättre än Sliver kan man ju säga. Lyckades dock trilla i en trappa och få ett enormt blåmärke på låret, skyller det på klackarna. Dum regel om att man måste ha klackar på sig ute på krogen! När Libertine stängde tog jag nattbussen hem från stan och smög sedan mitt tystaste upp till mitt rum. Lite jobbigt att jag måste gå förbi precis alla andras rum för att komma upp hit men jag tror inte att jag väckte någon. I rummet hade jag i alla fall förberett med macka, chips och fanta. (Inte slår det Time Outs kebab men fyllekäk är alltid fyllekäk). Kollade sedan på ett halvt avsnitt av Ullared, som jag upptäckt är ett fantastiskt underhållande program, innan jag somnade strax innan fem. 
 
Jag som skulle ta fina kort på South Bank - gick sådär
 
Fina London

Partyfolket!
 
Inlägg om dagen är på G!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback