trött om natten trött på dan

.....

Hallå! Har haft en härlig hemmadag idag. Bad städerskorna att inte bry sig om att städa mitt rum idag och har legat i sängen och tittat på Ullared hela dagen. Ätit kexchoklad och druckit ohejdat mycket te. Bara för att. Sov ganska dåligt inatt så det var skönt att bara slappa faktiskt. Men även en slappardag går väldigt fort och nu är det dags för mig att börja jobba igen. Är lite opepp för tillfället, tror att kombinationen av att mamma precis åkt härifrån och att det börjar kännas som att "semestern" är slut gör att jag får lite hemlängtan. Men fortfarande inga som helst planer på att lämna London eller min familj. Trivs väldigt bra här, trots att livet som au pair nog är lite slitsammare än vad jag kunnat förvänta mig. 
Vi hörs när vi hörs, kanske redan ikväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Uch vad nervös du gör mig av att säga så! Jag ska åka iväg som aupair i höst.

Svar: Åh nej, förlåt! Det går upp och ner och man kan inte vara på toppenhumör hela tiden, var lite deppig där men nu känns det bra igen! Haha
Linnéa Carlsson

2014-05-14 » 19:58:00



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback