mitt hopp och min helande tröst

.....

Hallåå bloggis! Torsdag igen och den här veckan, som började lite skakigt, börjar gå mot sitt slut. Idag var jag först på gymmet Step & Sculpt stod på schemat. Efter passet mötte jag upp Daniella vid Hampstead Heath och satte oss på Starbucks. Vi åt lunch, testade Starbucks nya "julsortiment" av kaffe (jag drack Peppermint Mocha, hjääälp så gott det var!) och pratade en lång stund. Sen var jag tvungen att gå hem för att börja jobba. Hade ett väldigt bestyr med alla hämtningar och lämningar idag. Först hämtade jag H i skolan och gick med honom till hans teaterklass. Jag och en av mammorna hade ett helt gäng ungar att slussa mellan skolan och övningslokalen men det gick bra tillslut. Det kändes lite som att vi vallade får dock, haha. När han var avlämnade gick jag tillbaka till skolan och hämtade O. Tog sedan med honom till Starbucks där vi satt och gjorde läxor innan det var dags att hämta H igen. Gick sedan tillslut hem och strax därefter kom min värdmamma hem med T. Sen var det vanliga, middag, bad och läxor som skulle göras innan jag slutade för dagen. Pratade med min vm igen ikväll och hon undrade hur jag mådde. Och det känns verkligen redan myyycket bättre än vad det gjorde i tisdags. Hade väl helt enkelt bara en rutten dag. Är så enormt lycklig över vilka fina vänner jag har. Både här och i Sverige. Era peppande sms/meddelanden/kommentarer har verkligen fått mig på bättre humör den senaste tiden. Ni är verkligen underbara. ♥
 
"Kära vänner i ljus och i mörker
i växlande väster och öst
är ni alltid mitt hopp och min helande tröst"
 
Nu ska jag sova. Imorgon är det fredag och förmodligen utgång på kvällen! Men innan dess ska jag köpa födelsedagspresent till T (som också fyller år på lördag!). Ute i sista stund? Javisst!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

och det ar ju sa himla jobbigt med, att vara ledsen i en annan situation med ett sprak du kanske kan jattebra men anda inte nar det galler sadana situationer. din familj verkar vara jattefin!

2014-11-07 » 00:16:20
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: W. från Mariestad

Hipp hipp hurra ... på din födelsedag!!!
Många grattiskramar från en trogen bloggläsare! Din blogg - omtänksam, glad (ibland ledsen ;_)), humoristisk, talangfull, trevlig, vacker och ja…. helt underbar!
Tack ska du ha för allt!!!!

2014-11-08 » 14:57:55



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback