där jag känner mig hemma och har vart förut

.....

Då har vi kommit fram till tisdag i min lilla resumé av veckan. Vi gick upp tidigt och tog oss till overgrounden för att påbörja resan till Watford och WB Studio Tour. Väl där var det lika magiskt som tidigare. Men efter tre gånger känns det lite som att man sett det mesta. Dock hade de denna gången en extra utställning av Dark Arts och vi fick dessutom klappa en orm som spelat Nagini i de scener där man faktiskt använt en riktig orm. Det var lääskigt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att vi kommit ut från touren tog vi oss tillbaka till London och hade en knapp timme på oss att vila innan det var dags att ge oss av igen. Vi åkte ner till Waterloo för en ny tv-inspelning, inte Skavlan denna gången utan brittiska Jonathan Ross Show. Det var verkligen jätteroligt! Publikuppvärmaren var hysterisk och fantastisk på alla sätt. Gästerna... alltså om 14-åringa jag fått reda på att jag skulle sitta i samma studio som Lindsay Lohan och Daniel Radcliffe hade jag väl svimmat eller något. Dessutom var Russell Brand där, vilken fantastisk människa! Galen och helt hysteriskt såklart, men fantastiskt ändå! Blev sugen på att läsa hans bok, men är ju extremt dålig på att läsa böcker nu för tiden. Efter inspelningen gick vi till Pizza Express och åt middag innan vi åkte hem igen. 



Kommentarer
Postat av: Cecilia Par

Alltså åh, varför har jag ännu inte begett mig dit?

2014-10-24 » 22:56:32
URL: http://famlafint.blogg.se
Postat av: Elin

Åh är så sugen på att åka dit! Jag skulle vilja fråga en grej, jag är också au pair i London och har seriösa problem med att få pengarna att räcka, och du verkar göra så himla mycket roliga saker och äta gott och så, hur klarar du det? Har du sparade pengar sen tidigare eller får du bara en större lön än mig? Sorry om du har svarat på det här tidigare och jag bara är störig nu!

2014-10-26 » 17:00:23



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback