hem till mig

.....

Hallå bloggen! Emelie är här och därför kommer det nog inte bli så många uppdateringar här inom de närmaste dagarna. Hon kom hit i fredagskväll, strax efter att min värdfamilj lämnat huset. Vi åt lax och rostad potatis till middag och jag hade köpt morotskaka från Gail's till efterrätt. Emelie hade med sig en flaska av Hannah & Amandas vita vin. En perfekt fredagsmiddag helt enkelt!
 
Efter att vi ätit upp fick jag saker hemifrån Sverige. Dels alla de kläder som jag bett mamma skicka med, men också födelsedagspresenter (har inte ens fyllt år än) och massa godis från Emelie, ett kort från hennes lillasyster (så fint!), kludd från mina (ex-)kollegor (hahaha!) och svenska tuggummin och ännu mer godis från mamma. Det blev en liten julafton! 
 
 
 
 
Får berätta om gårdagen någon annan gång. Nu ska jag gå ner och göra frukost!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Kvist

Åhh vad gott :)

2014-10-19 » 11:57:06
URL: http://fannykvists.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag skådar en balbild!!!!!!!

2014-10-19 » 23:27:55
URL: http://lightsinlondon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback