och ta en långpromenad

.....

Nu har Emelie åkt hem och jag vet inte hur jag ska kunna beskriva den här veckan. Vi har gjort sååå mycket saker, det har verkligen varit en helt fantastisk tid! För att få plats med allt är det nog bäst att jag delar upp allt lite. Så ska försöka få ut inläggen under de närmaste dagarna! Men kan teasa lite med att det kommer innehålla, en hel del riktigt kända kändisar och en väldigt massa mat!
 
LÖRDAG
I lördags åkte vi till Tower of London och tittade på alla vallmoblommor. Det var ännu fler nu än förra gången jag var där och dessutom packat med turister. Vi gick i alla fall därifrån hela vägen längs south bank, genom Borough Market, till London Eye och Big Ben. Köpte pulled pork burrito till lunch och satte oss vid vattnet och åt. Försökte komma på vad vi skulle hitta på under kvällen och bestämde oss för att åka in till Leicester Square och kolla om det fanns några billiga musikalbiljetter till kvällen. Det gjorde det inte, men istället bokade vi biljetter till Mamma Mia på måndagskvällen. Sen gick vi till Häagen-Dazs och åt cirka världens godaste glass. Avslutade kvällen med en promenad förbi Trafalgar Square och Buckingham Palace innan vi tog tuben hem igen. Åt lite kyckling och sallad till middag medan vi planerade upp vår vecka.
 










Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback