det börjar visst bli höst

.....

Hallå! Så var det redan torsdagkväll igen, var tog veckan vägen? Det märkt dessutom tydligt att sommaren är slut nu. Det är både mörkare och kallare här, tror dock att vi har det varmare än vad det är hemma i Sverige.
Under mina lediga timmar igår var jag först på gymmet och sen lunchade jag med Hanna och hennes värdbarn på Nandos i O2 Centre.
Idag träffade jag Moa och Josefine här i Hampstead. Vi promenerade ner till Belsize Park där vi slog oss ner på deras mysiga Gail's och åt en tidig lunch. Satt ute ett bra tag och pratade om allt mellan himmel och jord. Två riktigt härliga tjejer det där! Moa hade med sig sitt värdbarn också, en sån himla söt unge! När vi lämnat Gail's och sagt hejdå till Moa gick jag och Josefine in på Supermarketen som ligger i Belzise (och som är en av mina favvosar!). Blev dessutom extra positivt överraskad när vi hittade både pepparkakor och knäckebröd i hyllorna, heja Sverige!

 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

har följt din blogg sen du började som au pair, tycker du är fantastisk. skulle du kanske vilja ses för fika någon gång i höst? 😃

2014-09-26 » 11:15:01
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback