här kommer hösten igen

.....

Hallå! Idag lämnade jag huset redan 09:30 för att gå till gymmet. Gymmade, gick hem och duschade och lagade sen bananpannkakor till lunch. Slängde mig på soffan och kollade på Big Brother och åt, riktigt mysigt. Har hunnit med att tvätta alla mina sängkläder och handdukar också. Men har känt mig lite ensam idag, eller i alla fall rejält sällskapssjuk. Var inne i stan själv igår och gjorde några små ärenden så träffade ingen då heller. Men imorgon ska jag träffa Josefine och Moa igen, det ska bli väldigt skönt! Vi ska äta fish & chips också, gott!!
Det börjar verkligen bli höst i London nu förresten. Trots det är det fortfarande väldigt varmt ute, sensommarväder fast att det snart är oktober. För min del får det gärna bli lite kallare snart, jag älskar hösten! Kan riktigt längta efter att få börja använda min mysiga halsduk igen!
 
Påväg till gymmet..
 
Nu ska jag gå ner och börja jobba. Min värdmamma är på jobbet så jag ska hämta alla tre barnen, det är ju alltid ett litet äventyr. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback