mot en blekgrå himmel

.....

Hej! 
Idag hade jag tänkt att ta mig till Primark för att köpa en billig tröja att ha på teatern imorgon. Har hört från Åsa att publiken kan bli utsatta från nedstänk av blod från diverse halshuggningar från scenen (jag kommer ju svimma) så tänkte ha på mig något jag inte är så rädd om. Kände mig dock inte så sugen på att åka in till Oxford Street så tog mig istället till Primark på Kilburn High Road, det var dock ett ytterst dåligt beslut. Tråkigt och superlitet Primark och jag hittade absolut ingenting som jag kände för att ha på mig. Gick in på TK Maxx och köpte nagellack istället, det var mycket roligare! Efter detta vandrade jag runt lite i Kilburn, inte ett så trevligt område kanske, väldigt grått. Åt i alla fall lite lunch på Costa innan jag åkte hem igen. Låg i sängen och lyssnade på lite podcasts innan det var dags att börja jobba igen. 
 
 
Ikväll ska jag ha babysit, då kommer ett inlägg om vad jag saknar allra mest från Sverige. Vi hörs då!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback