från kullarna in till stan

.....

 
Hej bloggen! Det stör mig något oerhört att min domän fortfarande inte fungerar. Har bara hälften så många läsare som jag brukar ha så jag antar att ganska många fortfarande försöker komma in via storyofaheart.se som är totalt jättedöd. Men men, har ju faktiskt betalt för det så hoppas att blogg.se kan lösa det snabbt...
 
Har som sagt haft barnen själv under helgen. Mina värdföräldrar åkte iväg vid 13 igår och sedan dess har jag varit ensam med dem. Men det har faktiskt gått väldigt bra, faktiskt ovanligt lite bråk. Skönt! Strax innan klockan fem igår kom Malin hem till oss och vi gick iväg till Heath där hon tog lite kort på mig och barnen. De blev såå fina! Men läser ni hennes blogg vet ni förmodligen redan vilken grym fotograf hon är och blir nog inte så förvånade! 
När vi fotat färdigt och hunnit med att spela lite fotboll gick vi hem igen. Barnen fick köttbullar till middag och vi lyxade till det med middag i vardagsrummet framför Madagascar. Är det sista helgen så är det! 
Under kvällen kom Josefine hit för att hålla mig sällskap och äta middag med mig. Det slutade dock med att Josefine lagade middag åt oss medan jag badade och la barnen. Vilken trevlig värd jag är va? haha. Josefine är ju i alla fall världsbäst på att laga mat och gjorde en grymt god risotto som vi avnjöt medan vi tittade på lite brittisk tv. Det är verkligen konstigt vilka program britterna väljer att sända ut under primetime en lördagkväll, såg en hel del märkliga saker den kvällen.... hahah!



 
Imorse ringde väckarklockan 7:40 och det var dags att väcka stora barnen så att de kunde titta på Match of the Day. Efter frukost var det dags att ge sig iväg på fotbollsträning och vi promenerade iväg till Heath igen. Först hade O träning i en timma och efter det var det T's tur. När vi kom tillbaka hem igen gjorde jag lite lunch och sen gick vi ut i "trädgården" och spelade lite mer fotboll. Vid tvåtiden kom mina värdföräldrar tillbaka och jag fick sluta. Jag tog då bussen ner till Costa vid Chalk Farm där Malin, Johanna och Maja befann sig. Drack en flat white och pratade lite innan jag var tvungen att åka upp till Belsize Park igen för att möta upp Danielle. Vi satt först på starbucks ett tag innan vi gick vidare till det nyöppnade Frsnco Manca där vi åt sjukt god surdegspizza till middag. Efter det kände vi att vi behövde en promenad och vandrade genom Heath upp till Parliament Hill. Stod där och tittade ut över stan medan solen gick ner bakom ryggen på oss. Vi gick tillbaka till Hampstead igen och köpte varsin glass på Oddono's innan Danielle tog tunnelbanan till sig och jag gick den korta biten hem till mig. Väl hemma satte jag på riktigt igång med packningen. Min garderob är väldigt väldigt tom numera, är fortfarande inte helt säker på hur jag ska få plats med allt i mina resväskor. 













Nu ska jag sova och ladda inför min SISTA vecka i London. Tänk, om exakt en vecka ligger jag hemma i min egen säng. Hjälp. 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-04-20 » 12:43:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Malin

Men duuu haha <3 du är för go!! Det var en ära att få fota dig och pojkarna!

2015-04-20 » 20:56:12
URL: http://lightsinlondon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback