har du samlat dina saker

.....

Hej bloggen. Det känns nästan lite konstigt att skriva här när jag inte är i London längre, trots att jag bloggat väldigt mycket längre här hemma. Just nu kan jag inte riktigt komma på vad jag brukade skriva om förut? 
Jag har nu jobbat två dagar på min älskade förskola. Det var lite konstigt att komma tillbaka efter att ha varit borta ett helt år till en början, men det känns som att jag ganska snabbt kom in i arbetet igen och nu känns det konstigt att jag inte ska dit imorgon igen. 
 
Efter att jag jobbat klart idag träffade jag Emelie igen. Vi åt vår traditionella "hemkomstkebab" på 95:an, något jag inte ätit sedan jag var hemma i somras. Gott! Cyklade hemåt igen och har spenderat kvällen med att försöka städa upp rummet. Upptäcker verkligen hur mycket skit jag samlat på mig genom åren. Bland annat hittade jag en bunt teckningar från barnen på en förskola jag gjorde praktik på år 2008?! Så imorgon ska jag ta en rejäl rensardag och gå igenom varenda liten låda jag har. På kvällen ska jag nog till gymmet här för första gången, det ska bli spännande!
 
Vi hörs





Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte bara komma tillbaks??!

Svar: <3
Linnéa Carlsson

2015-04-29 » 14:05:10



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback