åker in till stan och irrar runt

.....

Igår träffade jag Moa och Ellinor för en promenad och lunch på stan. Det blev återigen ett besök på Vapiano, det tyckte vi att vi var värda! Riktigt gott var det i alla fall och mysigt att sitta där och snacka ett tag. 
 



 
När jag kom hem satte jag mig och renskrev CV och personligt brev innan jag gick och hämtade barnen i skolan. Efter läxläsning, matlagning, städ, bad, läggning av barn och tillslut min egen middag fortsatte jag att skriva. Satt och ändrade, la till och tog bort saker tills klockan blivit alldeles för mycket och jag insåg att jag nog inte skulle komma mycket längre. Skickade i alla fall in ansökan tillslut och redan i morse fick jag svar, nu ska jag ha intervju på måndag. Väldigt roligt och grymt nervöst.
Hittills idag har jag inte gjort speciellt mycket. Ska snart bege mig mot gymmet för ett Funky BTT-pass, har aldrig testat på det innan så det blir nog spännande. Är grymt opepp på gym för tillfället men det är väl bara att släpa sig dit. 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback