jag har gått dom vägar ingen visat mig

.....

Idag har jag haft ytterligare en mysig dag! Vaknade tidigt och mådde väl som man förtjänar efter en kväll på Maddox. Men tog en dusch, la mig i sängen och sov några timmar till och kände mig lite som en ny människa när jag vaknade igen. Eftersom det var H's födelsedag idag skulle några av hans kompisar komma hit och äta tårta mitt på dagen. Jag som inte kände att en fördubbling av den normala barnaskaran + stora mängder socker var något jag var supersugen på begav jag mig ut istället. Kände för en riktigt lång promenad och bestämde mig för att gå ner till King's Cross. Köpte kaffe på Starbucks och pluggade in Winnerbäck i öronen. Tog mig drygt 50 minuter att gå och valde att belöna mig själv när jag kom fram genom att köpa det fantastiska Harry Potter TP (som Malin köpte förra veckan) från Harry Potter shopen på stationen. 
Kom hem (tog tunnelbanan den här gången) och möttes av ett hus i precis det kaotiska tillstånd som jag velat undvika. Jag tog dock med mig lunch bestående av smörgås och yoghurt (och en bit tårta) och la mig i sängen med några avsnitt av Downtown Abbey. 
Nu ikväll har vi varit på Côte för att fira H's födelsedag. Hade det himla trevligt och kände verkligen hur mycket jag tycker om den här familjen och hur fruktansvärt jobbigt det kommer bli att flytta härifrån... Jaja, inte tänka på det än! 
Nu har det som vanligt tagit mig alldeles för många timmar att skriva några rader här. Jag borde ta igen några timmar av missad sömn men måste nog titta klart på det här Downtownavsnittet innan jag kan sova. Imorgon tror jag det blir gymmet och sen är det nog dags att ta tag i det där med matten..




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback