när jag är söndagskvällsförvriden

.....

LÖSENORDSSKYDDAT INLÄGG
Nu kommer ni ju tycka att jag är supertöntig, men ibland känner jag att bloggen växt sig lite för stor för att jag ska kunna skriva vad som helst. Därför har jag valt att lösenorsskydda det här (och eventuellt fler) inlägg. Tro mig, jag är superglad över att så många är här inne och läser varje dag men vill bara hålla lite koll.
Som sagt, ni får gärna tycka att jag är supertöntig om ni vill men låt mig veta om ni vill ha inloggningsuppgifter. Om jag känner er alltså. (Eller om vi är bekanta. Eller släkt. Eller om vi typ setts på Ica någon gång.) Och om inte, så går ni verkligen inte miste om någonting, inlägget är kasst. Puss!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback