sån lockande mystik

.....

God förmiddag. Det blev inget inlägg igår. Skrev faktiskt ett men det blev så otroligt tråkigt att det hamnade i papperskorgen innan det ens publicerats. 
Det är helg igen och jag är fast besluten om att den här ska bli bättre än den förra! (Borde inte vara så svårt) Igårkväll var jag, Danielle och Ellinor först på Vapiano och åt grymt god pasta och sedan på Häagen-Dazs och åt lika grymt god glass. Mycket trevlig kväll! 



 
Idag ska jag möta upp Moa och Ellinor i Hampstead. Vi ska äta crêpes och sen gå hem till Moa och ha en riktigt mysig sleepover. Imorgon vet jag inte riktigt vad planen är, förutom att jag måste sätta mig och skriva CV och personal letter till ett jobb jag ska söka. Har blivit tipsad om det via min (underbara!) kontaktperson på STS, men kan inte berätta mycket mer för tillfället. Bara att det verkar helt fantastiskt och att jag skulle bli världens lyckligaste om jag fick det. Hihi! (Älskar hur jag blev mysterisk och hemlig här, hahahahahah). Nu ska jag hoppa in i duschen och ladda för crêpe! Vi hörs när vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Det där såg gott ut!

2015-02-21 » 11:55:32
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-02-21 » 14:47:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback