bussarna här utanför går ingenstans

.....

Hallå i kylan, det är verkligen kallt och jag är så trött på det nu. Vill ha vår och värme! London är verkligen inte en vinterstad... Idag mötte jag upp Josefine i Covent Garden och gick till Transport Museum. Det var verkligen intressant, men får nog gå dit ett par gånger till om det ska vara värt de £16 som en årsbiljett kostar. Efter en runda på muséet slog vi oss ner på Starbucks runt hörnet för att värma oss med en kopp kaffe. Satt där ett tag innan Josefine var tvungen att åka hemåt. Jag bestämde mig för att göra samma sak och vi tog sällskap till tunnelbanan. Kom hem för ett tag sedan och sitter nu och tänkte kolla på ett avsnitt av Downtown innan det är dags att börja jobba igen. 






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback