det blir aldrig som man tänkt sig, bara titta på mig

.....

Nähä. Den här dagen blev ju inte riktigt som planerat. Malin var tvungen att jobba så det blev ingen lunchdejt. Jag gick istället planlöst runt i stan (till och med i London är det tråkigt) innan jag gav upp allt hopp om att det skulle bli en kul dag och åkte hem. Låg i sängen och kollade när Oscarsnomineringarna tillkännagavs (Benedict är nominerad, yey!), städade mitt redan städade rum och sen satt jag ett tag och sorterade foton. Jag är ju inte en sådär superordningssam människa (nu skrattar typ alla som känner mig högt) men när det kommer till fotografier på datorn, då jäklar måste det vara ordning, haha.
 
 
Hade en väldigt bra jobbdag faktiskt! Min VM var med 9-åringen på hans tennisträning och jag var hemma med de två yngsta. Gjorde spindlar i papper, lagade mat och gjorde ny granola. Slutade och har sedan suttit här framför datorn och ätit. Seabream, stir-fry och sallad, såå gott!
Nu ska jag återuppta fotosorteringen och kanske plöja några avsnitt av Downtown innan det är dags att sova. Imorgon är det fredag och jag ska träffa Danielle under dagen. På kvällen har jag babysit så då kommer jag ju inte heller träffa någon. Jag hyser stora förhoppningar för att det här ska bli en bra helg, för veckan har nog varit en av de tråkigaste hittills.

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag kan gärna ta en lunch eller något i helgen! :)

2015-01-15 » 22:05:36



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback