du skulle älska att ströva i parken här intill

.....

Har precis kommit hem efter en dag i Richmond. Besökte Richmond Park för
första gången tillsammans med Josefine, Malin, Emma och Lisa. En väldigt fin park måste jag säga. Såg tyvärr inte till några av hjortarna som lever "vilt" där, men däremot såg vi flera av de gröna papegojor som trots det brittiska klimatet bosatt sig i just London. Knäppt! 
Efter en mysig promenad i parken och picniclunch gick vi till starbucks för att värma upp oss med en kaffe innan det var dags att åka hem igen. Nu ska jag snart ge mig iväg och hämta barnen i skolan. Ska laga tunabake till middag åt dem. Själv ska jag som sagt äta ute ikväll, det ska bli gott! 






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback