genom mörker och hällande regn

.....

Hej vänner. Måndag igen och det regnar.. igen. Jag spenderade förmiddagen med att ligga i sängen och kolla på Golden Globes från i natt. Lyckas alltid glömma bort vilken tråkig gala det är. När jag slösat bort allt för många timmar på den ryckte jag i alla fall upp mig och gick till gymmet. Idag stod spinning på schemat. Kände mig heelt slut när jag gick därifrån, men det är väl så det ska vara kanske.
Nu ikväll har jag skypeat lite med familjen där hemma, de ska förhoppningsvis komma hit och hälsa på i påsk. Det ser jag fram emot! Nu ska jag lägga mig och lyssna på senast avsnittet av Crazy Town innan jag somnar. Har inga planer för morgondagen faktiskt. Hoppas på bättre väder än idag så kanske det blir en tur in till stan.

 
 
Måste bara berätta att min kompis Mathilda idag har åkt till USA för att påbörja sitt år som au pair i New York. (Hur coolt?!) Vill ni följa hennes blogg finns den i bland länkarna längst ner i menyn. Eller här. 
 
 
 
Trackback