som en klippa genom tiden

.....

Hallå. Här kommer den här bloggens vanligaste mening: Förlåt för den dåliga uppdateringen.
Har varit väldigt upptagen hela helgen och knappt varit hemma någonting. Men det har varit en väldigt mysig helg ska ni veta! I fredags åt jag och Danielle lunch på en holländsk pannkaksrestaurang i Holborn. Jag beställde en med Chiliconcarne och det var verkligen den största pannkaka jag sett i mitt liv. Trots att jag är en duktig ätare kunde jag inte äta upp den. Men gott var det i alla fall!
Fredagkväll tog jag mitt pick och pack och flyttade in hos Moa över natten. Hon, jag och Josefine hade en supermysig kväll som spenderades i soffan med vin och massa godsaker. Vi hade lägenheten för oss själva och passade på att sjunga allsång till Håkan och Ted Gärdestad. Haha. 
 
Bild av Josefine
 
På morgonen åt vi supergod frukost (som Josefine fixat medans jag och Moa fortfarande låg kvar och latade oss) innan vi lämnade lägenheten och begav oss mot Greenwich. Där spenderade vi sedan några timmar, med klarblå himmel och kaffe i handen. Kan inte bli mycket bättre än så! Greenwich är verkligen fantastiskt, så centralt men ändå så annorlunda från resten av London. Ett måste att besöka helt enkelt! Vi åt lunch på ett mexikanskt ställe innan vi åkte tillbaka in mot stan igen. Jag och Josefine hade tänkt gå på musikal men eftersom ingen av oss riktigt visste vad vi ville se gick det inte så bra att hitta några bra biljetter. Vi åkte tillbaka till Moa istället och åt grymt god middag (Chèvre chaud och sallad, mums!) innan Moa och Ellinor skulle vidare ut och jag och Josefine åkte hem åt varsitt håll. När jag kom hem plockade jag med mig min halvfulla Häagen-Dazs från frysen och parkerade mig sedan i sängen med glass och På Spåret. Löjligt bra dag!!!
På söndagen åkte jag återigen tillbaka till Moas lägenhet och åt lunch och tittade på film, mysmysmys! Trivs så oerhört bra tillsammans med de här tre donnorna, vi började drömma om att ha en egen lägenhet tillsammans i London nu när vi fått "låna" Moas värdfamiljs i helgen. Hade inte varit fel!
 
Nu: Bilder. Samtliga snodda från Ellinor eller Josefine!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback