det är som hämtat ur en sagobok

.....

Tydligen är det ostbågens dag idag. Fast som smålänning (nästan) känner jag mer att det är viktigare att uppmärksamma att det faktiskt är fössta tossdan i mass. Här i England bryr man sig varken om ostbågar eller ostkaka, istället firas World Book Day. Firningen går ut på att barnen idag slapp skoluniform och istället fick klä ut sig till vad de ville. T valde att klä ut sig till en pojke i skoluniform (skojar inte ens, han valde det själv), O till fotbollsspelare och H till riddare. Jag har än så länge inte gjort mycket mer idag än att bråka med lite kodmallar. Håller på att göra en ny bloggdesign men blogg.se har börjat göra det superkrånligt för alla som inte vill använda en standardmall som bloggdesign. Så jag har börjat kolla på att byta plattform, men vet inte om jag orkar riktigt. Vill ju i så fall flytta över hela mitt arkiv och det vet jag inte ens om man kan göra? Jaja, det får bli ett senare problem. Nu ska jag strax bege mig till West Hampstead och käka lunch på Nando's med Hanna. Har inte träffat henne sedan innan jul så det är väl på tiden! 
 
Men när det ändå är ostbågens dag vill jag passa på att dela med mig av det här klippet från nyhetsmorgon imorse pga jag satt faktistk och skrattade högt när jag såg det. Årets blooper 2015 är utsedd.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback