det är vår och det blev morgon igen

.....

Det är ju verkligen sjukt hur lång tid det tar för mig att skriva några blogginlägg. Har inte gjort något annat sedan jag slutade strax efter nio. Jag som skulle plugga... Jaja! 
Efter att ha gått och lagt mig supertidigt igår vaknade jag klockan 04:00 och var PIGG. Alltså?? Så knäppt. Jag gick upp, gick på toa, bytte om till träningkläder och tänkte att jag skulle spara in några minuter på morgonen, haha. La mig i sängen igen och lyckades somna om i några timmar till. När jag vaknade igen fick jag ett sms av min värdmamma som undrade om jag kunde börja lite tidigare idag eftersom hon skulle gå tidigare med två av barnen. Jag hörde dock inte när jag fick smset så kom bara ner några minuter tidigare än vanligt och fick verkligen kickstarta veckan med att packa ihop lunchboxes på rekordtid. Men det gick ju bra det med och när hon hade lämnat huset hade jag gott om tid att ta hand om kök och organisera upp tvätten. Hon kom hem igen när jag precis slutat och vi stod i köket en lång stund och pratade om lite allt möjligt. Hon berättade att de nu har hittat en ny au pair, så nu är det verkligen på riktigt det här att jag ska åka härifrån. Kan inte riktigt förstå att någon ska ta över efter mig, bo i mitt rum och ta hand om mina barn. Idag är det 48 dagar kvar tills jag åker.. hjälp. Det är så skönt att kunna prata med min VM och jag blir alltid på så mycket bättre humör efter att ha gjort det. 
Ja, sedan dess har jag alltså suttit här och försökt blogga. Lyssnat igenom ett par poddar har jag också gjort. Men varken pluggat eller rensat ur den gamla mobilen vilket var det enda jag hade planerat för förmiddagen. Lyckat.. 
 
Ingen instagramvänlig smoothiefrukost direkt. När jag lämnat det här landet kommer jag aldrig vilja äta rostbröd längre. Aldrig.

 
Nu ska jag dra mig mot gymmet. Spinning väntar och jag är faktiskt lite peppad för en gångs skull.
Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-03-09 » 17:31:12
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback