har jobbat dina timmar

.....

Under lördagen hängde jag återigen med Maren, Sara och Malin. Den här gången kom Maja med också och vi samlades vid Waterloo Station. Gick därifrån till Novello Theatre där Sara, Malin och Maja köpte biljetter till Mamma Mia. Jag hade såklart inte haft något emot att se den igen men efter fyra gånger kände jag ändå att det kanske får vara bra.. ett tag framöver i alla fall.. Efter att biljetterna var uthämtade gick vi till Le Pain i Covent Garden och åt lunch. Sedan gick de tre glada musikaltjejerna tillbaka till teatern och jag och Maren tog en liten shoppingrunda. Jag inhandlade faktiskt en ny topp på TK Maxx, nu hoppas jag bara kunna få ihop mina resterande helger så att jag faktiskt ha den och gå ut innan jag åker hem! Efter shoppingen sa jag hejdå till Maren och åkte hemåt igen. Låg i min säng och kollade på Oscarsgalan tills det att mina värdföräldrar åkte iväg och jag skulle börja min babysit. Gick ner och fixade ihop lite middag, satt i köket och kollade mer Oscarsgala. När den tillslut (för SÅ kul är det inte med gala) var avklarad gick jag upp till mitt rum och åt lite choklad och slökollade lite på iPaden. Har ingen tv-serie att följa för tillfället (Downton tog ju slut så fort!) så det blir inte så mycket vettigt gjort liksom. (Tv-serier = högst supervettig sysselsättning) Men eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter gjorde det inte så mycket och jag gick och la mig ganska tidigt! 
 
Fler bilder snodda från Sara:
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback