med blickarna högt i det blå

.....

Ska strax gå ner och börja jobba men tänkte hinna med ett snabbt inlägg innan dess. Hade en superhärlig frukost med Sara på G1 imorse. Vi satt ute i solen och njöt av vädret, sällskapet och den goda maten. Efter att Sara gått hem för att jobba tog jag min gymväska och begav mig mot gymmet. BTT med Michael väntade, trots att det är extremt jobbigt är det nog mitt favoritpass. Efter att jag kom hem igen åt jag lite av resterna från kylen till lunch och drack te. Ja, det var väl allt jag hunnit med idag. Sex timmar går väldigt fort ibland. 





Nu ska jag jobba ett par timmar till. L jobbar idag så trots att jag är helt slut i benen efter träningen så är det bara att ge sig iväg och hämta upp pojkarna. Vi hörs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback