med lite mera färg

.....

Hej! Det är lördagsförmiddag och jag jobbar. VM har som sagt åkt bort så då får jag hjälpa till lite. Just nu är jag ensam hemma med H. Min vp är med T och O på T's fotbollsmatch och sen ska de åka och handla. I eftermiddag ska de förmodligen på bio allihop och eftersom jag inte har något bättre för mig så kanske jag hänger på. Just nu sitter H och målar på en drake (det är målarfärg i hela köker snart tror jag) och jag förbereder lite inför kvällens middag. 



 
Igår var jag som sagt på Guards Museum med Danielle. Det var en ganska litet men trevligt museum, dock vet jag inte om det var värt de 6 pund inträdet kostade.. men ännu ett museum i London avklarat (bara sisådär 3253 st kvar eller något. 
När jag jobbat färdigt på kvällen begav jag mig tillsammans med Sara och Ellinor till stan för att äta middag. Dock blev det inte Wahaca som planerat eftersom det var helt fullsatt. Men vi gick till Vapiano precis över gatan istället så vi behövde inte vara ledsna så länge. Åt en sjukt god lax-carbonara och drack gott vin! Efter att vi suttit där och pratat och haft det trevligt en lång stund gick vi vidare till Donken och åt varsin McFlurry innan vi vandrade hemåt och höll på att explodera av mättnad, haha. En mycket trevlig kväll var det i alla fall! 





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback