nu har jag rensat ur

.....

Uppdatering: Drake färdigmålad. Barn tvättat från färg. Barn färdigäten sitt mellanmål.
Så långt frid och fröjd. Men efter det började jag bli lite rastlös och bestämde att jag och H skulle städa hans rum. Då menar jag verkligen STÄDA. Vi började städa "som vanligt" innan jag blev galen på all skit som ligger överallt, trasiga leksaker, pussel som bara har hälften av bitarna kvar och garderoben som bara är kaos. Så jag tömde ut ALLA lådor på golvet och började sortera upp. Slänga trasiga saker, samla allt lego i EN låda istället för tre, rensa ut byrålådorna och göra i ordning i dem. H såg lite förvånad ut när jag sa att vi skulle städa och sedan hällde ut alla leksaker på golvet, haha. Önskar att jag tagit före och efter-bilder, för OJ vad fint han har det nu! E kom hem med T och O strax innan 13 och gjorde lunch till barnen. Jag forsattes städa klart och gick ner och åt när jag var klar. Det fick bli yoghurt och smörgås till lunch, ibland orkar man inte något mer fancy än så. 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi åka på bio. Vi ska se Svampbob.. roligt va? Haha....
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback