trött på inget trött på allt

.....

Hej! Helgen är slut och för min del känns det nästan skönt. Har som sagt jobbat en hel del. Eftersom jag följde med på bio igår jobbade jag ju nästan hela dagen igår. Idag har det dock inte varit lika mycket. Hjälpte till att få iväg barnen till hockeyn imorse och städade sedan upp i köket. Fick sedan ledigt ett par timmar och åkte in till stan och träffade Johanna och Frida. Vi åt supergod lunch på Muriel's (verkligen ett nytt favoritställe!) vid Leicester Square och lite efterrätt på Häagen-Dazs. Sen åkte jag hem och jobbade lite till. Tog hand om barnen medans min värdpappa var ute och sprang en runda och sen lagade jag middag (hamburgare, så inget komplicerat direkt!), hjälpte till med bad, läggning och städning innan jag slutade. 





 
Känner mig inte direkt utvilad efter den här helgen, tvärtom känner jag mig nästan lite febrig och trött. Får väl se om jag kan gå och lägga mig i någorlunda god tid ikväll. Imorgon är det måndag och jag har inte speciellt mycket planerat, får väl se om jag känner mig pigg nog att gå på spinningen. Annars ska jag försöka plugga lite, det är visst på lördag jag ska skriva högskoleprovet.. oops..

Kommentarer
Postat av: Elin Gåhlin

Oj, du har verkligen haft fullt upp! Hoppas du mår bättre imorgon!:)

2015-03-22 » 22:36:34
URL: http://elingahlin.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-03-23 » 19:54:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback