sagan är slut jag sätter punkt för sista raden

.....

Tänkte visa er lite bilder från min sista dag i London. Hade verkligen en helt fantastisk picknick i Hyde Park med mina brudar. Tack för att ni kom! Ni är underbara och jag saknar er hela tiden. Hoppas ni har några grymma månader i London framför er! Hoppas verkligen att jag kommer träffa er allihop i framtiden, ni gjorde min Londontid så förbannat bra och jag är så tacksam att jag lärt känna er allihop. Detta gäller såklart även Sara, Moa och Ellinor som tyvärr inte kunde komma till picknicken samt Moa, Jessica, Amanda och alla andra som var i London i början av mitt år. Sen måste jag ju såklart också rikta ett stort tack till alla er som följt mig genom min blogg under hela det här året, det har varit så kul att få läsa era mejl och kommentarer. Detta är förmodligen mitt sista inlägg i den här kategorien på ett bra tag. För hur konstigt den än känns att säga det.. så är jag faktiskt inte au pair längre. All kärlek! ♥
 
Samtliga bilder är snodda. Så jobbar jag. Har dessutom lyckats glömma bort exakt vem som tog vilken bild.. mycket dåligt av mig. MEN de ni har och tacka för dessa mästerliga fotografier är Emma, Josefine, Frida och Malin
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

En sådan galet bra dag det blev!! So much LOVE <3

2015-05-05 » 21:10:44
URL: http://lightsinlondon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback