Friday night and the lights are low...

.....

Helluu kära bloggläsare !
Idag är det fredag, och jag är frisk... nästan iaf ;p
Idag har jag inte gjort alls mycket, suttit vid dator hela dagen, hehe :p
Men nu ikväll cyklade jag hem till Fredrik för att jag skulle få Paint Shop Pro av honom :D (tack igen;))
Sen blev jag kvar och vi kollade på tv och hade skoj med våra datorer ;p ^^
På hemvägen körde jag förbi emelie och fick en film som hon lånat av mig. Nu sitter jag här, gör mest ingenting. Funderar på att sova, är vääldigt trött ;s Men jag ska nog blogga lite till, det är ju jättekul ! :))


Slänger in en bild som jag tog i Läjet i sommar, och nyss redigerat, inte så vacker men jag har inte lärt mig så mycket än x)
 L Ä J E T !
vad liten den blev ! ;o

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback