right here, right now...

.....


 

Jag är sjuk ;(  Jag blir alltid sjuk när det händer något kul ! Idag skulle jag och hanna åkt till gbg och stalkat Blondinbella ju ! ;'( Så istället för att stanna kvar hos min hanna fick mamma komma och hämta mig, helveeeetttteeee ! Så nu är jag sur oh ledsen !
När jag kom hem fick jag iaf en trevlig överraskning i form av ett paket från mina kära vänner Ellen&Sofia ;D Då blev jag liite gladare (visar innehållet senare ;)) 
Idag har jag också fått brev från Peset, ska gå i klass Sp1f ;) Kommer ha två klassföreståndare som heter Claes och Vanessa, och gissa vad... Claes har tydligen jobbat på hagaboda innan och känner min pappa !
JAG KOMMER ALDIG IFRÅN DET ASSÅ !!





Låten inehåller mycket trevliga minnen ! Fattar ni, aldig mer sal 20, ALDIG !?! :'(



Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå underbart!!!!

2009-08-16 » 23:04:31



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback