10 december

.....

Har inte hunnit blogga idag heller. Jag mår inte så bra efter sprutan igår, så när jag kom hem bara la jag mig i sängen. Sen skulle jag åka in till stan igen. Jag, Anna och Maria var på modevisnig på KFUM. Stylisterna på plusgymnasiet hade sminkat och stylat  50 modeller typ. Fast vi ville ju bara kolla på Gabriella, haha:P 
 Orkar inte berätta om hela modevisningen! Är helt slut ;s

Förresten, om ni såg "Kniven mot strupen" nyss på kanal 5 så var mitt lilla Habo med där ;)


Kommentarer
Postat av: E - en blogg om allt

vem tycker DU ska vinna idol :)? kommentera under mitt inlägg jag frågar det,inte nåt annat inlägg =D<3

2009-12-11 » 18:02:38
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback