11 december

.....

Hej igen! :D

Idga mår jag bättre, har bara ont i huvudet. Och galet ont i armen iofs ;s Höhö :P
Skolan idag då. Först var det luciafirande i Brahesalen. Det var fint, fast jag trodde faktiskt att det skulle vara bättre. Allt var helt a capella och det gjorde att det blev väldigt tråkigt..
 Senare under dagen blev det riktigt spännande o.O Haha, "den mystiska dörren" var nänmligen öppen! :O Vi bähövde inte längre försöka spana in genom nyckelhålet utan kunde nu gå upp för trappan. Där uppe fanns en annan dörr som inte heller var låst! Där inne fanns värsta förrådet av färg, penslar och andra "bild-grejer". SÅ antagligen var det en "genväg" till bildsalarna.
 Men inte nog med det senare märkte vi också att dörren till läktaren i brahesalen inte heller var låst! Så vi smög oss in där, och därifrån in genom en till dörr som ledde till en trappa! (fatta att vår skola är häftig! kände mig som värsta Harry Potter som utforskar slottet). Det coolaste av allt var att den trappan ledde till BALKONGEN! haha, ja så vi har alltså varit ute på Per Brahes balkong, fast den var lite läskig, ligger ju typ på taket. 

<-- Andrea och jag, PÅ TAKET! O.o

Nu måste jag kila, ska iväg och kolla på Hagabodas luciafirande. Slänger in bilder sen ;*

Kommentarer
Postat av: E - en blogg om allt

va ska du göra ikväll?=))

2009-12-11 » 18:57:55
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/
Postat av: E - en blogg om allt

SV; aha krya :/ kollar idol & äter ben&jerrysssssss=D

2009-12-11 » 21:11:48
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback