Nattuggla !

.....

Sitter i min soffa med datorn i knät. Skulle gått och lagt mig för längesedan men Fredrik och jag för ett oerhört intressant samtal så det är svårt att slita sig. Fast klockan är halv 5 och det är redan ljust ute (hmm, börar bli van vid det här).
Iaf, jag tänkte berätta lite om mig själv (egentligen fullständigt onödigt eftersom de enda som kommer läsa den här bloggen är troligtvis personer son jag redan känner (om ens det)). Anaway, here it comes.

Jag är en tjej (suprise) som fyller 16 i höst. Jag kan ju inte riktig säga vad min blogg handlar om, eftersom jag knappt börjat blogga än. Men om min vardag i guess. Till hösten ska jag börja Samhällsprogrammet på Peset i Jönköping. Kommer sakna gamla klassen något sjukt, även om vi är en bonnaklass, haha. Vad kan jag mer säga... Jo, jag spelar fotboll också det är ungefär som en berg-o-dalbana, ibland är det livet, ibland är det trisst. Oftast det senaste. Hmm, jo och så gillar jag att sjunga (hellre än bra) och gör så rätt ofta (läs, 24/7). Och så gillar jag att fotografera, faast jag har bara en gammal rutten digitalkamera :( haha, jaja^^

...well, that's me


provar att ladda upp en bild, denna tog jag i lejjet btw, mitt vackra armband fick agera modell ;P

tog denna i lejjet, mitt vackra armband är modell :P


Kommentarer
Postat av: Froderick! : D

Hahahaha, ett väldigt intressant samtal! ; D

2009-07-10 » 18:22:39
Postat av: Froderick! : D

Hahahaha, ett väldigt intressant samtal! ; D

2009-07-10 » 18:24:59
Postat av: Linnea

Haha, visst var det ? :D ;P

2009-07-10 » 18:33:06
Postat av: Damberg

Ajaj Fredrick, Doublepost där, Kick+ban:O



För att kommentera texten vill jag bara säga att Linnéa, Du kan sjunga, jävligt bra (Ursäkta uttrycket) fast du inte förstått det själv än, Men det kommer en dag då du gör det, Och en dag då jag kan skryta om att jag la den här kommentaren på din blogg;) Kämpa på, Och lev väl:)//Damberg

2009-08-06 » 00:41:04
Postat av: Emelie

Jag tycker inte att du ska klaga på din kamera, du har den bästa, snyggaste kameran i hela världen ;P

Ps du kan visst sjunga

2009-08-11 » 19:01:46



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback