Film!

.....

Jag kollade nyss på klockan och fick en chock! Trodde hon skulle vara typ nio eller nåt, men icke sa nicke. Hon är tjugo i sex! Hah, måste vara för att jag vart hemma hela dagen.
Nu ska jag i alla fall kolla på film, har tyvärr inget att äta och mamma och pappa är inte hemma. Inte ens en liten bror som jag kan muta till att laga något till mig. Det ända jag har ätit idag är två mackor och några chokladbollar. Då får dem skylla sig själva om jag ligger här ihjälsvulten när de kommer hem! :O

Hah, men ni ska jag kolla på "Så som i himmelen" och blogga lite samtidigt :P



Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: men guud va jobbigt :s vad hade hänt ?

2009-11-27 » 18:23:01
URL: http://paulinabladh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback