im baaack !

.....

Hello babes ! I'm back in buissness, har haft datorn avstängd i två dagar. REKORD ! hah ;P
Sen jag var här sist:

FREDAG: Skola, provet gick väl okej. Hade pluggat på lite fel grejer, höhö^^ Efter skolan så var jag otroligt slö och la mig typ i sängen tills mina vänner hörde av sig. Så kvällen spenderades hos Ellen. Sofia och Melina var också där. Vi kollade lite slött på idol (andreas<3) och det där programmet som var efter^^ Kvällen innehöll också chips, godis, film, "skrämma" småpojkar, och lite annat smått o gott !

LÖRDAG: Var tvungen att gå upp tidigt, för att åka till skolan. PÅ EN LÖRDAG! Hehe, det var nämnligen öppet hus där och vi skulle typ gå runt och bara va^^ Eller vi hade faktiskt en lektion också, en svenska lektion som var väldigt.. ovanlig. Men faktiskt ganska rolig. Efter det gick vi typ bara runt och tog godis i alla rummen^^

Nu står jag vid mitt nya barbord, (varför sitter jag inte? ;O) och kollar på reprisen av EMA. Tycker att Katy Perry är underbar som värdinna för galan.


från förra årets EMA

Idag har jag även bakat en tårta för imorgon fyller jag 16!!! Såå naajs! (Bara typ 1 år efter alla andra, men ändå-.-) Hoppas att jag får många fina presenter av er, höhö :P

KRAM! (btw, jag har satt mig ner nu, haha)

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, tänk på att jag inte har fyllt än -.- 28 december, here I come ;P

2009-11-08 » 00:08:03



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback